08

petak

lipanj

2012

Politika je bila svačija kurva

Gospodine, drago mi je što ste pristali razgovarati sa mnom!
Uvijek sam bio otvoren za razgovore.
Želite li popiti nešto?
Prirodni sok od šumskog voća, molim.
Dugo ste u politici?
Još od fakulteta, znate kako je bilo u to doba, predsjednik omladinske organizacije na fakultetu, onda dalje....
Znamo svi Vaš politički put, ali postavio bih Vam nekoliko neugodnijih pitanja. Poznajete li gospođicu s fotografije?
Da, poznavao sam je.
Kakva je bila Vaša veza?
Seksualne prirode, ispunjavala je sve moje želje. Sastajali smo se redovito u hotelu, svaki tjedan, ali i kad bih je nazvao izvan dogovorenih termina, uvijek bi dolazila.
Koliko nam je poznato, oženjeni ste, imate obitelj...
Da, ali znate kako je to u mom poslu, stres, žurba, to što Vi znate je obitelj, ovo je seks, strast, da ste je poznavali, znali biste o čemu govorim, bila je čisti seks...
Plaćali ste joj za vaše susrete?
Da, plaćao sam joj. Zbog toga je nikad nisam zvao imenom, zvao sam je Politika, Politikica... znate ono, Politika je...
Znam, ali objasnite što se dogodilo, sve zvuči kao sretna veza, plaćena!
Zadavio sam je!
Zašto?
Uvijek sam znao da je kurva, ali htio sam da bude moja kurva, a Politika je bila svačija kurva, nisam to mogao podnijeti!
Napišite to, molim Vas, na ovaj papir i potpišite se!
Rado, gospodine inspektore!

Autor: Sredovječni udovac

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.