10

nedjelja

lipanj

2012

Zlatna ribica

Isplovili Jure i Mate pasarom na more, spustili sidro blizu punte Okruka, naješkali črva i bacili tunje. Nakon malo vremena, Jure izvuče neku neobičnu ribu. Čim joj je otkačio udicu iz usta, riba snažno zadreči ljudskim glasom - ja sam zlatna ribica, pusti me i ispunit ću ti želju.
Mate razrogači oči, Jure zine kao pirka i naposljetku ipak odgovori – ajde, da čujem šta nudiš.

Dakle ovako - reče riba- nudim ti dvije opcije, a ti smiješ odabrati samo jednu.
Dobro!
Biraj - želiš li postati gradonačelnik ili voditi ljubav s kojom god ženom poželiš?
Unti jarca - Jure će - lipo je bit gradonačelnik, ali ja bi rađe nešto opalija!
Koju želiš?
Pa ja bi najrađe miss svijeta!
Odlično, pođi u hotel Jadran, u sobu 207, tamo će te čekati miss svijeta!

Odjuri Jure do hotela Jadran, uđe u sobu 207 očekujući miss svijeta, a kad tamo - četvorica tetoviranih ćelavaca dvometraša. Ne čekajući ni časka, navalili na Juru, raščerećili ga, svezali, gurnuli dildo u dupe, drugi u usta, natamburali ga ko vola u kupusu.

Jure dugo nije mogao živjeti od sramote. Nakon par mjeseci , nađu se njih dvojica opet u zajedničkom ribolovu. Ovoga puta Mate uhvati zlatnu ribicu.

A riba opet isto kaže – pusti me, ispunit ću ti želju – želiš li biti saborski zastupnik ili voditi ljubav s kojom god ženom poželiš?
Znajući za Jurino mučno iskustvo, Mate odabere biti saborski zastupnik.

Dobro, kaže riba, javi se na Markov trg i postat ćeš saborski zastupnik. I zaista, Mate postane sabornik, dobije dobru plaću, stan, vozača, sve kako spada. Poslije je pričao Juri da je čak i onu malu, Miss turizma Splitsko-Dalmatinske županije, uspio odvest u krevet nakon što joj je pomogao u dobijanju koncesije za plažni objekat.
Jure nije odgovorio ništa.

Slijedećeg ljeta, zlatna se ribica ponovno zakači na Jurinu udicu.
Naravno – opet ista priča – pusti me Jure, ispunit ću ti želju, želiš li biti Predsjednik Hrvatske ili voditi ljubav s najlijepšom ženom na svijetu.
Znaš šta – popizdio Jure - ubit ću te zlatna ribice, zadavit ću te ka tića, jel ti misliš da sam tolika budala, kako sam ja proša s tvojim obećanjem, a kako Mate, ha? Di je tu pravda?

Ma to je bio neki nesporazum, ti si upao kao predstavnik naroda na izbornu skupštinu HDP-a
HDP, šta je to?
Ujedinili se HDZ i SDP u jednu stranku i sad se zovu HDP.
Ahaaa. To bi kao bilo Hrvatska Demokratska Partija?
Ma neeeee, to ti znači, pssssst da nitko ne čuje – Hardkor Dabl Penetrejšn!

Autor: Brod u boci

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.