12

utorak

lipanj

2012

Političar i seks

Bilo je to početkom rata, kad smo već zaplakali, ali smo se još i smijali, nazvali su me Pisac. Bio sam među ljudima koji su me znali iz viđenja, ali nisu me dobro poznavali. Ime mi je dao čovjek koji me dobro znao, poslije godinu dana sam bio već oženjen njegovom sestrom. Iz zezanja je rekao da paze što pričaju preda mnom, da sam pisac i da ću sve što kažu jednom napisati u knjizi. Kako su svi od pisaca uglavnom poznavali samo onoga koji je pisao humoristične priče o herojima golubljeg srca i slične i tragično završio, zamislili su i mene tako i natjecali se tko će preda mnom reći smješniju stvar. „Hej Pisac, znaš li ti ono kad sam ja...“
Jedini koji je dolazio s drukčijom pričom je bio Političar. Zvali su ga tako, jer je poslije studentskih dana odmah postao političar. Među nas je odjednom došao kao neki drugi političar, ustvari, političar druge stranke, jedne od nacionalnih na koju se pozivao po nacionalnosti svog oca. Političar je u mojoj blizini govorio parole i vatrene govore. Dosadio mi je, pa smo ga potjerali. Dosadili smo i mi njemu, pa je otišao. Pojavio se Političar u drugoj uniformi, prijateljskoj, u drugoj stranci, nacionalnoj, na koju se pozivao po nacionalnosti majke. Opet mi je došao s parolama, ali sam se maknuo. Kandidirao se poslije na nekakvim izborima za nepostojeća mjesta, ali je propao. Dosadio je i drugima i potjerali su ga.
Danas je Političar kuhar u Nizozemskoj. Kaže, politika je kuhinja, nije ništa promijenio.
A gdje je tu seks?
Nije Političar lako došao do Nizozemske. Uhitili su ga na austrijsko-njemačkoj granici, jer nije imao vizu u putovnici u kojoj se moralo imati vizu. Smjestili su ga u ćeliju sa Sexom, velikim, ćelavim, istetoviranim homoseksualcem. Tri dana je Sex slušao Političara o ratovima na Balkanu, prilikama i neprilikama, a onda treći dan rekao: „E, sad si najeb'o, dosta mi je i tebe i tvoje politike!“
Mislim da je to bio „početak jednog prekrasnog prijateljstva“.

Autor: Sredovječni

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.